Saturday 17 November 2012

The Islay Observer uvádí -

GM vysvětluje před hrou použití bodů osudu: "Třeba když vás někdo napadne, můžete si náhle 'vzpomenout', že máte v kapse schovanou kudlu. Spálíte bod osudu a ejhle, kudla tam je! Ještě by pak bylo fajn, kdybyste řekli, jak se tam ocitla."

V půlce hry dochází k využití.

Hráč Hermanna: "Tady je bod osudu a já vytahuji z kapsy svůj příruční dynamit."
GM: "Dynamit?!"
Hráč Hermanna: "To víš, my, bývalí zaměstnanci Kruppových závodů, máme vždycky něco takového po ruce."

---

Dívka, které vlastní otec usekl ruku a nechal jí téměř se utopit, po postavách žádá, aby byl zavražděn.

Vincent: "Ale vždyť jí přeci nezabil, ne? Tak proč bychom ho měli vraždit?"
Myrta: "Usekl jí ruku, když se snažila vlézt k němu do lodě, aby se neutopila? Já jsem pro to ho dobít!"
Ellena: "Anebo, víte co - oko za oko, zub za zub. Useknout ruku a přiutopit..."

---

Hermann: "Tak to ne. To by nešlo. Lidi já nestřílím, jsem pravověrný katolík."
Ellena: "Ale tady by šlo o spravedlivou pomstu!"
Hermann: "Já nastavuji druhou tvář."

---

Hermann: "Musím se vám k něčemu přiznat. Já lidi nestřílím proto, že by mi to nějak vadilo. Já jsem prostě trochu zbabělec. Přeci jen, ta zvířata se nemohou bránit."

---

Hermann: "Je to jednoduché. Prostě tam připlujeme, Myrta se potopí..."
Myrta: "Jak, potopí? Snad potopíme, ne?"

---

Puck provede kouzlo, díky kterému se mu ostatní najednou začnou chtít se vším svěřovat. Bohužel se ne všechno vztahuje k tomu, co by skřítek opravdu chtěl slyšet.

Hermann (se slzami v očích): "Tak já vám to tedy řeknu. Já nejsem žádný sir Hermann von Niemand. Já jsem obyčejný Hermann z Düseldorffu, který celý život pracoval v Kruppových továrnách..." (chvili váhá, pak se rozpláče) "A zbohatl jsem zcela nečekaně, když jsem si jednou omylem připsal k výplatě nulu!"

---

Rusalka: "A ještě jsem vám chtěla něco říct... Víte... Jsem rusalka."
Hráči kolektivně vydechnou údivem. Po chvíli:
První hráč: "Ach jo, já u toho vlastně nejsem."
Druhý hráč: "Myrtě to bylo jasné od začátku."
Třetí hráč: "A Hermann asi neví, co to rusalka vlastně je..."

---

Vincent: "To asi rusalka nebude."
Puck: "Proč myslíte?"
Vincent: "Žije v moři."
Puck: "A to vadí?"
Vincent (nevěřícně): "Rusalky jsou přeci sladkovodní!"

---

Zástupce londýnské plynárenské slíbil dvanáctileté Myrtě, že když mu bude tlumočit z gaelštiny, vezme jí za odměnu do cukrárny. Záhy ale zjistí, že neví, jak se dívka vlastně jmenuje.

Vincent: "Holčičko, nechceš karamelku?"

Později, při rozdávání kouzelné whiskey.

Vincent: "Každému jednu hlohovici."
Myrta: "Ale mně je teprve dvanáct!"

---

Hlohovice přenese každého, kdo se z ní napije, do Férie. Při druhém doušku se člověk zase vrátí zpátky na ostrov Islay. Postavy si magický teleport nedobrovolně vyzkoušely.

Hráč Hermanna: "Časoprostorový teleportační dotaz... Hoří mi pořád ještě doutník?"

---

Saze je Vincentův věrný, vychovaný pes.

Vincent: "Možná bychom se na to mohli vykašlat. Jsou Vánoce. Opravdu chceme na Vánoce někoho vraždit kvůli nějaké holce, která už je mrtvá, a kterou vlastně ani vůbec neznáme?"
Myrta: "Ale chápej, když se Sedna rozzuří, může zničit celý ostrov!"
Vincent: "Hm."
Myrta: "Všichni lidi by mohli umřít."
Vincent: "Hm."
Myrta: "Něco by se mohlo stát i Sazi."
Vincent (zbystří): "Sazi? To je vlastně pravda! Tak to s tím musíme hned něco udělat!"

---

Myrta: "Vlastně jsme vás přišli poprosit, jestli byste nebyla tak laskavá a nevypustila zpátky na ostrov všechna zvířata, která tu máte zavřená."
Ellena: "Lidé nemají co jíst."
Vincent: "A jestli má být ostrov opravdu osvětlen, potřebujeme spoustu mrvy na metan."

---

Postavy se domnívají, že se dívka zvaná Sedna převtělila do podoby obrovského zuřivého černého vlka. Při vyslovení jejího jména se zdá, že se zvíře trochu uklidňuje.

Myrta: "Sedno! Sedno!"
Po chvíli: "Sedni! Sedni!"

---

Hráč Pucka: "Jdu na tu amébu se svým hereckým kordem! Špuntík z konce jsem sundal."

No comments:

Post a Comment